28 juli 2018 - Hiking rondom Rostock Ritz

28 juli 2018 - Naukluftgebergte, Namibië

Heerlijk geslapen en heerlijk uitgeslapen. In de nacht is het hier echt stil, echt helemaal stil, je hoort echt niets dus, die stilte is ook geweldig om mee te maken.
Vrij laat ontbeten en bij de receptie navraag gedaan over wandel-/hike routes. We moesten wel in een soort logboek aangeven welke route we gingen lopen en onze vertrektijd, dit voor het geval dat wandelaars niet meer terugkomen, handig.
We hadden besloten dat we niet echt een hele lange route zouden gaan lopen, de Lion-King route; de een-na-kortste route van 2.8 kms.
De weg gaat over rotsen, op en neer en dat met die warmte, gelukkig hadden we voldoende drinken bij ons en een foto-toestel om wat mooie uitzichten vast te leggen.
wandeling rondom Rostock Ritz
Wat we ook bij ons hadden was de kleine mini-drone, in een dal waar weinig wind is konden we 'm eens uitproberen.
Dat ging een aantal vluchten goed maar op een gegeven moment dreef de drone te ver weg en was ik bijna de controle kwijt. Gelukkig reageerde de drone nog net op tijd en kon ik 'm nog terug halen en bij me laten landen, ben benieuwd naar de video-beelden die de drone heeft gemaakt.
wandeling rondom Rostock Ritz
Na een uur en 45 minuten waar we weer terug bij de lodge en schreef ik ons weer uit het 'logboek' want we waren weer terug.
Na een goede bak koffie lekker de middag aan het zwembad gelegen en maar een paar stapjes in het koude water gezet.
Internet verbinding is nog steeds slecht dus is het wachten op de eerste mogelijkheid om het e.e.a. weer te uploaden.
's Avonds toepje gelegd en nu toch maar weer eens gewonnen en daarna weer heerlijk gegeten.

Morgen staat er weer een hobbelige route te wachten richting Desert Camp Sossusvlei.

Patrick