30 juli 2022 - Weer terug in Nederland

30 juli 2022 - Utrecht, Nederland

Onze vakantie zit er op en zijn inmiddels weer thuis. We hebben een geweldige vakantie gehad, mooie natuur en landschappen gezien en veel activiteiten gedaan. Vooraf hielden we rekening met 'tegenvallers' zoals lange wachttijden op Schiphol, koffers die mogelijk niet meekwamen, vertragingen, stakende medewerkers, boze boeren en alles wat je zoal kunt verwachten als je de nieuwsberichten van afgelopen weken had gevolgd.
Maar eerlijk gezegd hebben wij het gevoel dat alles reuze meeviel, we zijn (op tijd) in Noorwegen terechtgekomen, hebben in 2 weken ruim 1500 kilometer afgelegd en geen pech gehad. Ons vliegtuig vertrok iets later terug naar Nederland dan gepland en eenmaal geland op Schiphol hebben we nog geen kwartier hoeven wachten op onze koffers. Je hoort ons niet klagen ;-) , een top vakantie dus!

P.s. Onderweg naar Oslo AirPort heel veel schapen langs de weg dus voorzichtig rijden (Pat, foto van mijn schaap mocht niet ontbreken 😉)

Terug naar Nederland

Wil je meer foto's zien van onze vakantie, klik dan hier