24 juli 2018 - Stranddag Swakopmund

24 juli 2018 - Swakopmund, Namibië

Hahaha, aangeboden aan Patrick om vandaag maar weer eens te schrijven..... we hebben namelijk niet veel gedaan en meegemaakt :-)
Uitgeslapen voor ons doen, rond 8.30 uur, uiteraard de jongens nog langer. Patrick is lekker broodjes gaan halen bij de Spar een paar straten verder. Weer een hele mooie dag met strakblauwe lucht. Beter dan in Nederland begrijp ik van mijn zussies en mams met temperaturen rond de 30 graden en ook s'avonds nog warm. Hier koelt het s'avonds lekker af maar niet zo drastisch als we eerder op onze reis hadden. Wij boffen hier echt want de voorspelling is dat als we hier weer weg gaan het kwik dan naar 20/21 graden daalt.
Na het ontbijt gingen Pat en ik op zoek naar het kantoor van Desert Explorers. We wilden graag gaan kanoën tussen de zeeleeuwen (Seals). We hadden al wat via email en telefoon geprobeerd maar alles was vol. Na een tijd zoeken bleek dat kantoor verder weg te zitten maar een hele vriendelijke blanke dame (Zuid-Afrikaans) bracht ons helemaal naar een informatiekantoor (soort VVV), echt super aardig.
Daar bleek inderdaad de rest van de maand de kayak tochten helemaal vol te zitten. Dan maar een boottochtje geboekt voor morgenochtend, ook leuk denk ik. Patrick zag natuurlijk de bui al weer hangen bij een boottochtje maar de jongen beloofde een "smooth water". We will see.
S'middags heerlijk op het strand gelegen en jawel hoor... ik ben de zee in geweest! Best fris kan ik je zeggen en een aardig sterke stroom. Nog een heerlijke milkshake en vervolgens allemaal lekker douchen. Gereserveerd en gegeten bij de 'Tug'. Een restaurant in de romp van een oude zeesleper. Echt super lekker (ik had een curry van verschillende soorten vis). Nu maar op tijd naar bed want morgen worden we om 8.00 opgehaald.

Sandra

1. Jacqueline:
    24 juli 2018
    Patrick moet maar een pilletje nemen.😜
  2. Jopie:
    26 juli 2018
    Prachtige reisverhalen,ik geniet ervan.Fijne tijd nog.