Reacties
Reacties 51 - 57 van 57
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Juf Jetske | Klinkt als een goede (rechtstreekse!) vlucht :-).… | 11 jul. '16 |
| Daphne&Jeroen | Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen dan kan de… | 11 jul. '16 |
| Anita Doeser | Wat heerlijk dat jullie ongetwijfeld prachtige vakantie… | 11 jul. '16 |
| Sonja | Oh fijn dat alles goed verlopen is. Jullie zaten wel… | 10 jul. '16 |
| Roy | Fijne vakantie! Geniet ervan! | 10 jul. '16 |
| George | goed zo. een beetje vertraging maar het is vakantie,… | 10 jul. '16 |
| Kees&Ine | Jullie weten toch nog wel dat Best en met name Decathlon… | 22 jun. '16 |

- Jerry&Suzanne: mooi hoor!
- Kees en ine: We hebben genoten van jullie…
- Sonja: Oh het is te hopen dat het…
- Jacq: Toch 24 uur regen achter…
- Jacq: jammer dat het weer wat minder…
Alle reacties »