Reacties
Reacties 51 - 53 van 53
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sonja | Ja het blijft een hele lange vlucht. Nu mooi op jullie… | 15 jul. '24 |
| Jacq | Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker genieten. | 15 jul. '24 |
| Sandra | Fijn dat jullie (en het vliegtuig ) heelhuids zijn… | 15 jul. '24 |

- Cindy-Joan: Welkom thuis ! Nu heerlijk…
- Jacq: Welkom thuis in ons mooie…
- Corina: Welkom thuis en voor Sem…
- Sandra: Jaah Nancy, het is gelukt!…
- Sonja: Oh jee hopelijk heb je vandaag…
Alle reacties »