27 juli 2016 - Drakensbergen in de zon!

27 juli 2016 - Cathedral Peak Nature Reserve, Zuid-Afrika

Ook dit keer kwam de weersvoorspelling uit, we stonden vanochtend op met een prachtige zon en een vrijwel strakblauwe lucht, yes! Wat prachtig toch om op deze manier deze waanzinnige vakantie af te sluiten.
Na een goed ontbijt de stevige wandelschoenen aangetrokken voor een wandeling naar de Doreen waterfalls. Een mooie tocht van een uur om bij de waterval te komen. Maak ik mij als ouder druk dat de jongens niet in het water vallen o.i.d. glij ik zelf met mijn rechterschoen het water in, erg handig.... not :-(
Deze mooie wandeltocht afgesloten met milkshakes en een mooie halve liter koud bier, heeeeeerlijk!
's Middags heerlijk in het zonnetje gezeten met uitzicht op een gedeelte van de Drakenbergen.
Kees, het Drakenbergers Boys Choir bestaat inderdaad (nog) en ze komen in september voor een tour naar Nederland !
Voor het diner nog een paar potjes poolbiljart gespeeld en nu de laatste avond in het mooie Zuid-Afrika.
Morgen een lange rit naar Johannesburg vanwaar we weer naar Nederland vliegen.