Dag 16 - Weer terug naar Nederland

29 juli 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag vertrokken we weer naar Nederland. Dus koffers weer inpakken en de rugzakken vullen met de dingen die we in het vliegtuig nodig zullen hebben.
Voordat we gingen uitchecken nog de TV op de kamer getest en heel, heel toevallig werd op dat moment de film The Hangover uitgezonden die zich voornamelijk in Las Vegas afspeelt (tsja, is het dan nog wel toeval?) en vallen we in een scene waar het Luxor hotel in voorkomt. Deze week de hele film thuis nog maar eens kijken.

IMG_6278

En daarna nog een laatste rondje gelopen door het piramide vormige hotel en was Sandra haar 'gokverslaving' weer niet de baas en smeet weer 10 dollar er tegenaan bij de roulette tafel.

IMG_6286

Vervolgens de auto volgeladen en op zoek naar een ontbijt-gelegenheid. We hadden een iHop gevonden maar daar was zo'n enorme wachtrij dat we maar aan de overkant bij een supermarkt met bakery een soort van ontbijtje hadden gedaan.
Daarna moesten we op nadrukkelijk verzoek van Sem langs de In-N-Out Burger gaan, hij had hier goede recensies over gelezen en het grappige van deze fastfood keten is dat het menu heel erg beperkt is, naast de standaard dranken zoals Diet-Coke en 7-Up verkopen ze maar 3 soorten hamburgers en friet, that's all. En dan verwacht je met zo'n beperkt menu dat het niet zo druk zou zijn maar ook hier zat het redelijk vol! Dus (alleen) Sem een hamburger en een friet, San, Nick en ik niet.

De huurauto weer volgetankt en bij Alamo ingeleverd en met de shuttlebus naar Las Vegas Airport. Weer een hapje gegeten en een nieuw toep-potje gestart maar nog niet afgemaakt. Het KLM vliegtuig steeg lekker zonder vertraging op en al gauw vlogen we de nacht in. Na anderhalve film viel ik in slaap en werd weer (een beetje) fris en fleurig wakker, net op tijd voor het ontbijt.
Om 10.30 stond het vliegtuig weer aan de grond op Schiphol en daarna verliep het allemaal snel en reden we weer richting Nieuwegein. Het is wel even wennen als je met 44 graden in Las Vegas instapt en met 18 graden uitstapt in Nederland, brrrr.....

Meer foto's van de vakantie zien? klik dan hier.

We moeten het toep-potje nog wel afmaken :-|

Update 2 augustus:

Hoewel het er lang naar uitzag dat ik (Patrick) deze toep-ronde zou gaan winnen is het Sem die de winst opeiste dus Sem, gefeliciteerd en je mag je tot sowieso de volgende vakantie Toep-Koning noemen 🏆, leuk hè?

1. Sonja:
    Welkom thuis
  2. Corina Neef:
    30 juli 2023
    Fijn dat jullie weer thuis zijn!
  3. Nancy:
    30 juli 2023
    Mooie herinneringen hebben jullie samen gemaakt zeg, en genoeg fotos's voor het fotoboek. En die toepkoning(in)... nou dat horen we vast nog wel een keer. Tot later!
  4. Jacqueline:
    31 juli 2023
    Lekker weer inje eigen bedje😘