19 juli 2022 - Kanotocht

19 juli 2022 - Heggenes, Noorwegen

Wat een mooie start van de ochtend. Zonnig en weer een heerlijk ontbijtje. Niet te vergelijken met het grote buffet in Oslo maar genoeg keuze en heerlijke dingen. Pat en ik hebben wat boodschapjes gedaan voor het avondeten (nu we een keuken hebben moeten we er ook maar gebruik van maken 😉).

Rond 12.00 naar de kanolocatie bij de Husky kennel (schattige puppy’s). Gelukkig nog steeds lekker weer. Ik met Nick in de kano en Pat met Sem. Nou, moeders deed het natuurlijk niet opperbest 😅 volgens Nick. Dus terug ‘mocht’ ik bij Pat in de kano.

Lekker op het water dobberen (2)

Maar het was super mooi met uitzicht op bergen met sneeuw en waterval! Tussendoor gepauzeerd en eland pootafdrukken gezien. Mooie afsluiter van de dag: gewonnen met toepen 🥳

1. Sonja:
    19 juli 2022
    Laat die jongens maar kletsen hoor san. Volgens mij heb je het heel goed gedaan. Mooie omgeving
  2. Jacqueline:
    Hè hè eindelijk de blogger gevonden. Ziet er allemaal mooi uit. Weet jullie nu te vinden dus ga jullie vanaf nu stalken💋