Nieuwe vakantieplannen voor 2021

14 maart 2021 - Nieuwegein, Nederland

Het jaar 2020 was er niet één waar wij met plezier op terug kijken; er is nogal wat gebeurd in dat jaar. Ook onze geplande reis van dat jaar naar Canada ging niet door. Ondanks we dit jaar (of eigenlijk 'ooit') graag naar Canada zouden willen gaan durven we het niet aan, het is nu maart en de derde Corona golf lijkt serieus op ons af te komen, Canada gaat het dit jaar echt niet worden.
Dus ons plan is om naar Noorwegen te gaan, met een beetje fantasie lijkt Noorwegen misschien wel op Canada?, we gaan het zien.
Het wordt dus een autovakantie via Duitsland en Denemarken naar Noorwegen en daar hoort ook een boottocht bij.

Maar zover is het nu nog lang en kunnen we nog wel even terugblikken op de vakantiebestemmingen waar we eerder zijn geweest, ook leuk toch?
In 2013 zijn we in Florida geweest, in 2016 Zuid-Afrika, in 2017 Valencia en Corsica en en 2018 in Namibië.

Update Juli 2021 - Ook Noorwegen is niet doorgegaan vanwege COVID beperkingen en zijn we uiteindelijk op Corfu terechtgekomen. Niet heel erg, (soms veel te-) warm, mooi appartement en heerlijk Grieks eten. Maar het is geen Noorwegen en ook geen Canada.