Dag 8 - Van Parkcity naar Bryce Canyon 🏜️

21 juli 2023 - BRYCE, Verenigde Staten

Vandaag de laatste lange etappe die we moeten nemen om bij ons uiteindelijke doel Las Vegas aan te komen. 270 mijl (430 kilometer) moesten we afleggen om in Bryce Canyon aan te komen. Vanaf Bryce zijn de afstanden die afgelegd moeten worden een stuk kleiner.

Ook wat betreft deze locatie moeten we dit bespreken met het reisbureau als we weer in Nederland zijn want er waren 2 nachten geboekt en dat moest er toch echt maar 1 zijn, hmmmm....

Maar vandaag lekker uitgerust op pad, bij de Walmart nog wat inkopen gedaan en daarna begonnen aan de lange rit. Over de rit zelf is weinig te vertellen maar op de meeste stukken mocht je 70 m/h en op een paar stukken zelfs 80 m/h, dus dat schoot wel lekker op!

IMG_4349

Onderweg gestopt om te lunchen en de auto weer vol te gooien met benzine.

Het landschap veranderde van voornamelijk groen en grijs naar rood hoe dichter we bij Bryce Canyon kwamen.

IMG_4358IMG_4370

Uiteindelijk kwamen we rond 2-en aan bij Best Western Plus in Bryce en dat was dus te vroeg. We konden nog niet de kamers op maar konden wel al gebruik maken van de pool en dat was lekker verfrissend. Nadat we op onze kamers konden nog even bijgekomen van de rit en toen naar Ruby's Inn - Buffet & Steak restaurant. En ook nu weer heerlijk gegeten!

Daarna nog door de winkeltjes gelopen, wat cowboy kleding gepast en een geschikte tafel gevonden om een potje te toepen, Sem mag zich de toep-koning van de dag noemen, begint nu wat spannender te worden 😆

IMG_5068IMG_5075

Morgen weer op tijd opstaan voor een wandeling door Bryce Canyon, dit soort activiteiten moet je 's-ochtends doen, in de middag is het er veel te warm voor.

1. Anita Doeser:
    22 juli 2023
    Wat leuk om jullie zo te volgen. Geniet weer lekker mee van de prachtige foto's. Brings back precious memories. Geniet van Bryce Canyon