Dag 6 - Jenny Lake, Aerial Tram en Movieworks 📽️

19 juli 2023 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Wat een leuke dag vandaag! De jongens konden uitslapen maar San en ik stonden vroeg op om naar Jenny Lake te gaan. Jenny Lake is een meer in het Grand Teton National Park aan de voet van prachtige gebergte. En omdat het vroeg en rustig op de weg was konden we misschien nog wat dieren tegenkomen. De Scenic route gevolgd en de auto geparkeerd voor een wandeling. Zo vroeg en o zo heerlijk rustig.

View over Jenny Lake

Daarna doorgereden naar het visitor center en ook daar wat gewandeld en een mooi souvenir gekocht. Uiteindelijk hebben we deze ochtend maar 3 eekhoorns gezien 😆.

Daarna met de jongens een ontbijtje buiten de deur gedaan, boodschappen voor de lunch gehaald en naar de parkeerplaats van de Aerial Tram gereden. Daar met veel dollars gesmeten om met de kabeltram naar boven te gaan maar wat een prachtig uitzicht daar bovenop, echt geweldig!

9C25CF55-317B-41B7-A68A-00B21B43B620

Bovenop de berg onze picknick-lunch gegeten en een wandeling gemaakt en wat is dit toch een prachtige omgeving, in de winter is dit een wintersport-gebied en wat  ben ik blij dat ik er nu ben en niet als het winter is.

Met het kabel-trammetje weer terug naar beneden en naar het hotel. Even bijkomen van het wandelen en daarna naar de bioscoop. Stukje verderop zit een Movieworks bioscoop en daar draaide o.a. Mission Impossible. Heerlijk in grote luxe fauteuils naar deze spannende actie film gekeken. Ook leuk bij deze bioscoop, bij de entree staat een box met promo posters van films die niet meer worden afgespeeld en kun je als bezoeker een poster meenemen, wat een gaaf idee!

En om voor de jongens er helemaal een topdag van te maken zijn we onderweg naar het hotel nog gestopt bij de M 🍟🍔🥤

Ook nu weer geen toep-ronde :-(

1. Corina Neef:
    20 juli 2023
    Die foto, lijkt wel een decor van een film, prachtig!
  2. Sonja:
    21 juli 2023
    Wat een mooie omgeving
  3. Sandra:
    21 juli 2023
    Ja hè Corina, wij vonden het net zo’n poster op een vakantiebeurs waar je voor moet staan 😁