Dag 15 - laatste (echte) dag!

28 juli 2023 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Onze laatste dag zit erop! Morgenmiddag vliegen we weer naar huis.

Vanmorgen eerst even bij de Walmart eten voor de ochtend en lunch gehaald. Onze piepschuimen koelbox kwam weer goed van pas. Ijs er in en boodschappen mee. Perfect met dit weer.

Daarna heerlijk in het zwembad gechilled. Op een bedje zonnen is namelijk niet te doen maar in het water is het prima vol te houden. Het lijkt wel een club: goede muziek en met drankjes in het water.

IMG_0247

Na smiddags hiervan bijgekomen te zijn, hebben we de auto gepakt en zijn over de strip naar de parking van het Venetian hotel gereden. Dat is namelijk wat meer in het midden dus konden we dat gedeelte ontdekken (lopen is echt 3 kwartier dus niet te doen met die hitte).

IMG_6180

Binnen in dat hotel is het prachtig. Echt Venetië in het klein met de gondels en al die van binnen naar buiten gaan. In een restaurant daar wat gegeten en verder weer heel veel gelopen. We wilden namelijk ook de Sphere zien die daar nieuw is. Dat is een hele grote bol met het grootste Led Screen van de wereld dat verschillende afbeeldingen laat zien. Prachtig!

IMG_6218

Toen weer terug over de strip. Je kijkt je ogen uit en super knap van Pat dat hij ons weer zo door het drukke verkeer heeft geleid. Tja, en dan terug in ons hotel moest er toch nog even gegokt worden (met een cocktail in de hand) maar helaas.....we hebben de vakantie niet terug verdiend haha.

1. Sonja:
    29 juli 2023
    Wat een mooie ervaring.
  2. Corina Neef:
    29 juli 2023
    En dan zit het er alweer op, indrukwekkende reis en veel mooie herinneringen gemaakt! Goede vlucht terug!