Dag 14 - Viva Las Vegas

27 juli 2023 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Na het ontbijt vertrokken we vanochtend naar onze laatste bestemming van onze vakantie, Las Vegas!

Ook nu hadden we absoluut geen haast want het was maar 170 mijl die we moesten overbruggen en hadden we door de andere tijdzone er een extra uur erbij gekregen, inchecken voor 3en kan bijna nooit. Onderweg werd het landschap steeds eentoniger, de kale vlakte van Nevada. Toen we Las Vegas binnenreden zijn weer eerst naar de South Premium Outlet gereden voor een hapje en een drankje en even wat shoppen om tijd te overbruggen.

En wat is Las Vegas in die 28 jaar veranderd voor ons, alleen die hitte was nog herkenbaar 😆 Nadat we de auto eindelijk hadden geparkeerd en bij de check-in balie hadden gemeld van het Luxor hotel konden we de kamers op en heb ik even een dutje gedaan, moet zo af en toe...

's Avonds bij een food-court gegeten (Panda Express), wat dollars in de digitale slots-machine en de digitale roulette tafel gestopt.

IMG_6078

Wat een bizarre toestand hier in Las Vegas, zo veel casino’s, zo veel mensen en zo veel geld.
Zowel San als ik vonden de beleving zoals wij in 1995 hadden met de oude 'muntjes' slots-machines veel leuker en ook als er gewoon een persoon bij de roulette tafel stond. In het casino van deze tijd is het spel hetzelfde maar zit je telkens naar een scherm te staren. Vroeger was niet alles beter, sommige dingen wel 😆

Ik was al heel snel door mijn te besteden bedrag heen, veel te snel eigenlijk maar San hield het nog vrij langs uit bij de roulettetafel. Toen de dollars echt op waren hebben we nog een stukje over de strip gelopen. Inmiddels was het buiten al donker geworden en was de temperatuur een graadje minder, perfect om via een omweg naar ons hotel te wandelen.

IMG_6115

IMG_6124

Op het einde ook nog even door de Stranger Things (Netflix) store gelopen.

Morgen laatste dag...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sonja:
    28 juli 2023
    Gelukkig hadden jullie nog wat dollars over om te gokken. Ik lees niet dat er wat gewonnen is haha.
  2. Anita Doeser:
    28 juli 2023
    Viva Las Vegas! Het oude gedeelte van Las Vegas is ook het bezoeken waard.
    Geniet nog van de rest van jullie mooie vakantie, en voor morgen een goeie reis terug 😘