Dag 10 - Zondag

23 juli 2023 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag is het zondag en hebben we helemaal geen haast. Lekker uitgeslapen, goed ontbeten, de koffers ingepakt en uitgecheckt. Ons volgende adres is maar 150 mijl verderop en komen we in een andere tijdzone terecht dus we moesten het wel heel rustig aandoen om niet veel te vroeg te arriveren bij het volgende hotel.

Dus het autootje lekker op standje cruisecontrol, Bryce Canyon achter ons gelaten en uiteindelijk bij de Glen Canyon Dam even gestopt. Dit is een waterkrachtcentrale aan de Colorado rivier en het is best een indrukwekkend bouwwerk.

Glen Canyon Dam

Bij de Dam Bar & Grill genoten van een goed gevulde lunch en toen werd het tijd om in te checken.

's Middags eigenlijk niets meer gedaan en 's avonds gegeten bij Dara Thai Express, is weer eens wat anders dan friet, had wel trek in iets pittigs en het was redelijk druk en dat leek me een goed teken. Bij de bestelling kon je aangeven hoe spicy je het eten wou hebben, van level 1 t/m 5 en koos ik voor een voorzichtige level-3, Thais eten kan best pittig zijn. Achteraf had ik level-5+ gekozen want het was alles behalve pittig, was een beetje slappe hap, jammer.

Ennnn .... we hebben weer een nieuwe toep-koning van de dag, ook dit keer werd het weer een spannende strijd tussen Nick en mij (Patrick) maar dit keer ging Nick met de winst er vandoor, gefeliciteerd Nick!

De toep-ranglijst is op dit moment:

• Nick 2
  • Patrick 2