29 juli 2022 - Onze laatste vakantie dag

29 juli 2022 - Geilo, Noorwegen

Vandaag (en morgen) mogen we nog genieten van een super uitgebreid ontbijtbuffet. Wederom een zonnige dag. Nick had eerst nog een Teamsmeeting om zijn stageplek te regelen maar daarna naar het Skicentrum hier bij het hotel om tickets te regelen. Jawel, het ging echt gebeuren, moeders met de zipline de berg af. Beneden werden we in ons harnas geplaatst en moesten toen met ons eigen katrol met de stoeltjeslift naar boven. Ik met Sem op weg in de skylift dachten we “moet er niet een rekkie naar beneden” 🤣. Steeds hoger komend, begon ik hem toch wel te knijpen haha. De zipline was ruim 1100 meter lang. Na de instructie ging Pat eerst met zijn action camera. In het begin ga je niet zo hard maar na een knik in de kabel ging het met een aardige vaart. Supermooi uitzicht en was minder eng dan ik dacht.

Zip-line (1)

Zip-line (5)
Daarna zijn we naar het meer gewandeld en vervolgens even met de auto naar het centrum.

Gisteren hadden we bij het inchecken de verrassing dat we een drie-gangen diner inclusief hebben. Nou net als gisteren was dat weer enorm lekker en exclusief (vandaag eend als hoofdgerecht dus die heeft Sem maar ingeruild voor een hamburger met friet).

Lekker luxe dineren 🍽

En om de avond en vakantie af te sluiten een potje bowling. Dat was heel grappig want je maakte van te voren foto’s van je gezicht en die kwamen in allerlei filmpjes terug.

Grappige afbeeldingen bij het bowlen 🎳

En ik weet niet of het door dat ene wijntje kwam maar ik San heb gewonnen!!

1. Sonja:
    29 juli 2022
    Stoer hoor.ziet er weer goed uit. Morgen weer naar huis mooie reis hoor.
  2. Corina Neef:
    30 juli 2022