28 juli 2022 - Naar de volgende locatie

28 juli 2022 - Geilo, Noorwegen

Het einde van onze vakantie is in zicht, vandaag zijn we vertrokken naar Geilo. We wilden het vandaag rustig aan doen dus na het vertrek uit Vossresort langs de supermarkt om wat broodjes en drank in te slaan zodat we onderweg op een mooi plekje konden picknicken.

Zover wij weten bestaat er niet echt een Big 5 van Noorwegen maar tot nu toe hebben we naast een paar tamme schapen en koeien geen ander dier in het wild mogen spotten. Maar wel ontzettend mooie landschappen en watervallen, en vandaag weer een andere waterval. Onderweg gestopt bij de Vøringsfoss waterval, ook echt weer een hele mooie.

Vøringsfoss waterval

Wat ook bijzonder was is dat we rechtsaf moesten op een rotonde in een tunnel, we hebben inmiddels al best veel tunnels gehad maar nog niet één met een rotonde 😮

Tunnel met een rotonde

Onderweg ook nog over een mooie hangbrug gereden en dat was het wel zo’n beetje wat betreft de rit.

Hardangerbrug (2)
Morgen is het onze laatste echte vakantiedag in Noorwegen want zaterdag vertrekken we naar Oslo voor de terugreis naar Nederland.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sonja:
    28 juli 2022
    Wat is dat apart, een rotonde in een tunnel. In ieder geval weer mooi weer.
  2. Jacqueline:
    29 juli 2022
    Ja jullie vakantie schiet weer op, leuk zo rotonde in een tunnel, net nep.
    Heb je nog iets leuks geshopt in Bergen of is het daar ook duur?
  3. Corina Neef:
    29 juli 2022
    Alvast een goede terugreis! Ik hoor vast snel alle verhalen!
  4. Sandra:
    29 juli 2022
    Nee niet echt geshopt. Het is inderdaad toch wel wat duurder allemaal. En souveniertjes zijn we toch ook niet echt van.

Bedankt Corina, gaan we straks weer de kilootjes eraf lopen 😜