26 juli 2022 - Weer regen dus een gedwongen rustdag

26 juli 2022 - Vossevangen, Noorwegen

Vandaag hebben we praktisch de hele dag regen gehad en waren we een soort van gedwongen om binnen te blijven. Een sinds lange tijd hebben we ook veel wind, dat hebben we tot nu toe niet gehad in Noorwegen. San en ik toch even er op uit om de auto te tanken, wat boodschappen te doen en nog even langs de Tvindefossen waterval geweest op het moment dat het lichtjes regende.

Tvindefossen waterval (1)

Na de lunch Netflix aangezet en hebben we naar een film gekeken. San en de jongens deden daarna nog een potje yahtzee en was het Sem die zich voor deze dag yahtzee-koning mag noemen. En vanavond won Sem ook de Toep potjes en is hij de enige die nog een serieuze bedreiging voor mij is. Gisteren had ik een goede toep-avond en won alle potjes maar dat deed Sem vandaag dus ook. De titelstrijd in de Tour-du-Toep kan zo ineens heel spannend worden!

Het is nu net na 11-en in de avond en zit ik dit verhaal te tikken en het valt mij op dat het buiten niet (helemaal) donker is. Zwaar bewolkt en nauwelijks straatverlichting maar kan gewoon buiten op straat alles nog redelijk goed zien zonder zaklantaarn o.i.d. Ik heb zojuist buiten een foto gemaakt;

Het is nu 23h10

Voor morgen is er beter weer voorspeld en gaan we naar Bergen toe, de één-na-grootste stad van Noorwegen.